onsdag 9. oktober 2024

Valget i USA - bla bla bla bla bla bla....

 

Jeg har nettop sittet å hørt på en fyr ved navn Brett Meiselas e.l. fra noe som jeg tror kalles for Mediastouch.

Vedkommede som prater burde skoleres angåend hvordan man skal klare å holde på folks interesse for hva man prater om.

Nå er det jo en kjendt sak at amerikanere generelt bruker en mengde ord for å fortelle små detaljer om f.eks. i forbindelse med valget i USA.

Jeg er fra Norge, men prater greit engelsk og forstår også greit det engelske språket, men denne fyren kjeder det meg å høre på, da han kommer med mengder av totallt uinteressante ting.

Vel, nå var jeg jo ikke nødt til å høre mer på skvalderet hans og hoppet ut, men hvis de ønsker at folk skal lytte til det de kommer med, så har de mye å lære.

Bla bla bla bla bla bla bla, bla bla bla  blabla......


-----

For å kommentere,trykk på "Ingen kommentarer"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar