lørdag 12. januar 2019

Fars siste dag


Morten og Fader´n




Morten og farfar.


Dagen er ikke - blir ikke bestandig helt som man tror.

Søndag, 6. mai 1973 var vi en tur på hytta og jeg hadde med meg 
kameraet (som vanlig).

Vi bodde dengang i Oslo og hadde vært nede hos foreldrenene mine
i helgen.

Det var fint vær så vi bestemte oss for å ta en tur på hytta og i det 
fine vårværet fikk jeg lyst til å ta et bilde av Morten og Fader´n.

Morten ser ikke helt komfortabel ut, han likte ikke å sitte stille og
9 mnd. gammel hadde han begynt å gå, så det å måtte forholde 
seg rolig, passet dårlig,men vi fikk da tatt bildet og det ble et fint bilde.

Neste morgen ringte moder´n og fortalte at far var gått bort i løpet
av natten.

At jeg fotograferte ham og min sønn på hans siste levedag var veldig 
spesielt og et fint minne å ha.


__________

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar