søndag 22. april 2012

Tatoveringer

Overalt rundt deg ser du folk med tatoveringer, ikke bare "gamle sjøfolk",
men unge mennesker med det jeg kaller skjending av kroppen!

Noen har vært forsiktige og bare fått laget en "beskjeden" tatovering, men
noen har dynget på med fargelegging av kroppen så det ofte er vanskelig
å se hva det forestiller.

Det værste jeg ser er når kvinner har tatoveringer oppover langs halsen.

Det er uestetisk og motbydelig!

Jeg regner med at noen vil se på meg som en sur gammel gubbe, men
jeg har fremdeles sansen for det estetiske og vakre i livet og selv om
noen syns at tatoveringer er tøfft, flott osv., så kan det ihvertfall ikke
kalles vakkert.

Jeg tenker med gru på den dagen huden på kvinner ikke lenger er glatt
og uten rynker, hva da med tatoveringer på "krøllete", hals som de fleste
kvinner får og armer hvor huden henger slapt.

Hva med tatoveringene i korsryggen når overvekten har blitt stor og
huden strekt slik at de fullstendig har mistet fasongen og har antatt
uanede abstrakte former, eller når deler av tatoveringene forsvinner
i fettvalkene?


Det blir flott på badestranden tenker jeg, i to-delt badetøy eller strand-
antrekk.




                                                     ---

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar