lørdag 7. februar 2015

Pizza fra COOP!!!

Vanligvis handler jeg ikke hos Coop - ikke fordi jeg har noe imot disse
forretningene, men fordi de ligger litt utenfor løypa mi.

Idag var jeg forbi Coop butikken ved Kjelle i Tønsberg, og stakk innom
for å handle litt til helgen.

Det hender av og til at jeg kjøper en pizza, og i frysedisken hos Coop lå
det noen forskjellige pizzaer.

Jeg plukket med meg en Pepperoni pizza, "Stonebaked", hva det nå
enn betyr med slike billig-pizzaer, men jeg tenkte det kunne være ok å
prøve et av pizza-produktene fra Coop.

Utpå lørdagskvelden "fyrte" jeg opp stekeovnen og la inn pizzaen, som
skulle steke i ca. 10 - 12 min.

Av erfaring så pleier jeg å steke pizzaen et par minutter lenger enn pro-
dusentenes oppgitte max steketid, da jeg mener pizzaen blir bedre.

Den så veldig fin ut da jeg tok den ut av ovnen, men det var bare ut-
seende som var ok.

Den var knusktørr i skorpen rundt, og omtrendt som Wasa knekke-
brød, mens resten, innenfor skorpen minnet mer om en gummisåle.

Den var rett og slett jæv... seig.

Smak og lukt følger hverandre ganske bra og denne pizzaen minnet
meg om svettelukt fra godt brukte sokker.

First Price pizzaen til Meny er etter min smak rene luksus-pizzaen i
forhold, og er både større og billigere.

For å si det rett ut, dette var den verste pizzaen jeg noen gang har
smakt, og jeg klarte bare halvparten, resten gikk i søpla.

Jeg tar nok ikke sjangsen på mer pizza fra Coop.


_______

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar