fredag 26. oktober 2018

Lek med bilder...


For endel årsiden oppdaget jeg denne falleferdige løa på den andre
siden av et jorde oppe ved Bispeveien og jeg syns den var litt flott
som fotomotiv og tok et par bilder av den.  


Jordet foran var jo ikke så veldig interessant,
så det ble masket vekk.



Her er samme bildet etter at jeg hadde beskåret
det litt og forsterket fargene



Her har jeg beskåret litt til, for å få et mer
"kompakt" bilde og var vel egentlig
fornøyd med det, men....




Jeg hadde fått en idé om å gå litt utradisjonelt
til verks, så det ble noen runder med photo shop
og jeg syns resultatet ble litt morsomt.

Folk som har sett et utprint av bildet har trodd
at det var malt, da jeg også maler, men dette
er bare et fotografi med litt "shoping".


Klikk én gang på hvert bilde for å blåse de opp.


Som jeg har vært inne på tidligere, så bruker jeg mye tid på bildene
og bildet er ikke ferdig når jeg har trykket på knappen og bildet ligger
på brikken i kameraet.

Det er ofte etterarbeidet med bildet som er det morsomme og det 
kan fort gå en time med bare ett enkelt bilde.



_____________

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar