tirsdag 9. april 2024

Litt lek med maling og data....

For noen år siden var jeg fascinert av afrikansk kunst og var stadig innom bøker om afrikansk kunst - både i bilder og skulpturer,  men jeg ble ganske så fascinert av de afrikanske maskene. 

En av de malte jeg et bilde av, men var ikke noe fornøyd med resultatet og det medførte litt triksing med data og fikk da et annet bilde, som jeg selv likte bedre, men er langt ifra noe "kunstverk" og jeg er da heller ikke noen kunstner, men bare en amatør, uten ambisjoner om noe annet, men det er gøy å leke litt med farger på et lerret.


Ikke særlig fornøyd med selve maleriet, men syns den manipulerte utgaven ble litt bedre enn det som er "originalen"



 Vel, det er jo bare lek med farger og form og ikke ment å skulle bli noe annet

------

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar