mandag 16. mars 2020

Så var det dette med hva er et bilde igjen da...


Det er mange oppfatninger angående hva er et bilde og 
meningene  er like mange som det er folk som diskuterer.






Hver og en får ha den oppfatningen de selv mener er korrekt,
men jeg liker litt høyde under taket i denne sammenheng.






Bildet over ble fotografert mens jeg satt i bilen nede ved
parkeringsplassen ved siden av Esmeralda i Tønsberg og
det øverste bildet er egentlig det samme, men jeg har
jobbet med det på data.

Det morsomme med det øvre bildet er at jeg ikke er istand til 
å  lage det fra bunnen av én gang til, så på en måte er det en
original.

Jeg har flere ganger vært der nede om kvelden og fotografert 
i regnvær for å prøve å lage litt morsomme bilder.

Noen syns bildene er fine, andre syns de er morsomme og
noen syns det bare er møl og det må de få lov til.

Ville nesten blitt skuffet om det ikke kom noen negative 
bemerkninger.

Når noen sier at det var et fint bilde, så forteller ikke det meg
noe særlig, men hvis en har mye å si og ikke liker bildet, så
har han/hun blitt engasjert på en måte og det er interessant.





Dette bildet over er tatt om kvelden på samme sted og samme
motiv og det er også fokusert på regndråpene på bilruten, men
virkningen blir helt anderledes med lyspunktene.

Så kan man spørre seg, er dette bilder eller er det bare rør.



________________


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar