tirsdag 20. august 2024

Når du mangler motiv å male....

Hva gjør du når du har lyst til å male, men mangler inspirasjon?

Vel, du kan jo se deg rundt der du er og bare plukke ut noe av hva du ser og selv om det ikke er noe spennende, så kan du jo bruke fargene og  overdrive de litt slik at det ihvertfall blir en orgie i farger, eller en lek med farger.


Flasker har alltid interessert meg og siden jeg har drevet med dykking  og arkeologi under vann, i forbindelse med skip fra 1600 og 1700 tallet, så har det også dukket opp flasker fra den tiden.

I en periode så samlet jeg på forskjellige flasker, fra store til de minste jeg kom over, men desverre, så har de blitt kastet.

De som ble kastet var ikke flasker fra dykking i forbindelse med arkeologi, men flasker av nyere dato, men som kanskje hadde litt spesiell utforming.


Flaskene her er bare fri fantasi, men det var flasker jeg fant på havbunnen som ga  meg idéen til å male disse bildene som bare ble en lek med farger og en måte til å slå ihjel litt tid.


 


-----

For eventuelle kommentarer, trykk på feltet med "Ingen kommentarer"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar