fredag 30. august 2013

Clas Ohlson???

Her om dagen var jeg innom Clas Ohlson i Tønsberg, for å kjøpe
en halogenlampe som jeg hadde sett ved et tidligere besøk.

Lampen skulle brukes i forbindelse med fotografering, og var en
hendig liten sak til en rimelig pris - trodde jeg!

Da lampen skulle tas i bruk, viste det seg at det ikke var montert
ledning og støpsel på lampen, og det fantes ingen opplysning,
eller noen indikasjon på esken om at den ble solgt uten.



Man kan ikke se hverken ledning eller støpsel på bildet,
men hvem er det som tenker på sånne detaljer i det
øyeblikket man plukker til seg esken?



 Bare et hull der ledningen skal inn.



Dette mener jeg er en simpel form for markedsføring, å stille ut
lampene i forretningen, og la kundene handle i den tro at lampen
er klar til bruk.

Jeg har kjøpt flere slike lamper av forskjellige merker tidligere,
men de har alltid hatt en kort ledning med et støpsel i enden.

Lampen er med ett ikke fullt så rimelig lenger, når du må kjøpe
både ledning og støpsel i tillegg!!!

En skal virkelig følge med, når man handler i slike "billigbutikker"
som Clas Ohlson.


______

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar