onsdag 5. november 2014

"Malekløe"

Når høsten kommer får jeg alltid litt "malekløe" og blir litt produktiv en
stund utover høst/vinter.

Jeg har tidligere tatt endel bilder av en ung dame, med henblikk på å
male, og jeg har i et tidligere innlegg lagt inn et annet bilde av henne.

Det blir nok mer fotografering av henne, da hun er meget fotogen, og
hun trives foran kameraet.

Her kommer nok et maleri av henne som jeg har malt etter et av foto-
grafiene som først har blitt behandlet i Photoshop for å få et litt ander-
ledes uttrykk.



Malt etter et foto som er blitt manipulert i Photoshop.
(Bildestørr. 60x80 cm)


Resultatet kan man jo diskutere, hvis man gidder, og det er sikkert 
mange som syntes at dette er møl, og det er det kanskje, men jeg
har glede av hele prosessen, alt fra å fotografere, manipulere bildet i 
Photshop, for tilslutt å male etter det manipulerte fotografiet.

______

1 kommentar:

  1. Liker at du lager det slik du føler. Det blir litt anderledes, og det er kuuult. hoilsen Tor

    SvarSlett