torsdag 22. januar 2015

Tønsbergs Blad og løssalgspris

Var innom matbutikken idag for å kjøpe 1 lit. eplejuice og 1.5 lit. Farris.

Mens jeg ventet på tur ved kassen, fikk jeg øye på TB og en sak på
forsiden ang. en dame ved navn Sidsel som taper 10.000 i året på
uførereformen.

Den artikkelen ville jeg gjerne se mer på og tok en avis.

Overaskelsen var stor da én lit. juice, 1,5 lit. Farris og én avis kom på
74 kroner, så jeg ba om kvitt. for å sjekke hvorfor det ble så dyrt.

Juice og Farris visste jeg prisen på så det måtte være avisen som dro
opp prisen, og ganske riktig, TB kostet  30 kroner!!!!!!!

Oaoh, det er 5 kroner mer enn VG som på alle måter er en langt bedre
avis.

TB er idag, etter min mening, bare skyggen av hva de engang var, og
jeg kan ikke se at den kan forsvare en pris på 30 kroner.

Jeg leser vanligvis ikke TB, da jeg finner den ganske uinteressant og
svært dårlig, og dette ble nok siste gang jeg tar i Tønsbergs Blad, og
jeg kan ikke på noen måte se at jeg går glipp av noe.


_______

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar