onsdag 16. november 2011

FRP - et politisk parti?

Det er med stor glede jeg ser C. I. Hagen lange ut mot Siv Jensen
i media.

Han viser igjen med all tydelighet hvor urolig det er i FRP, med
stadig negative rubrikker i nyhetsmedia.

En ting er den generelle uroen som betegner FRP, men denne
gang er det en sur Hagen, fordi partiet ikke bakket ham opp i forb.
med hans ønske om nominering til Nobel-komiteen.

En ting må være klart, ingen kan forlange eller kreve å bli valgt
til noe som helst, da er det ikke snakk om valg.

Hvis du ikke blir valgt så er vel det fordi man ikke ønsker deg
nominert, eller at de rett og slett ikke liker deg.

I politikken klør man hverandre på ryggen så lenge man trenger
hverandre, og den man ikke trenger, trenger man heller ikke å
klø på ryggen.

Siv Jensen har vel sikkert trengt Hagen i sin klatring i politikken,
men nå har hun kanskje ikke bruk for ham lenger.

Så kynisk er politikken, og FRP har vel ikke akurat fremstått som
tilbakeholdne på det området.

Det virker for meg som om sex-skandaler, ekskluderinger og intern
krangel er et gjennomgangstema i FRP.

Tenk om dette "partiet" skulle få anledning til å styre landet vårt,
og da kanskje med Siv Jensen som statsminister.

Et parti som har så mye uroligheter innenfor egne rekker må aldri
få lov til å komme i en regjerings-posisjon.

Stå på Hagen, med litt innsats kan du få stoppet både Siv Jensen
og partiet.

Undertegnede bor i Tønsberg, og det var med stor tilfredshet jeg
registrerte den interne kampen som foregikk innenfor FRP lokalt
under siste kommunevalg.

FRP har den egenskapen at de skylder på andre når noe går skjevt,
og har tydeligvis problemer med å se seg selv.

Om snaue 2 år er det stortingsvalg og jeg håper det norske folk har
fått øynene opp for hva FRP står for og velger et tryggere parti.

Jeg har tidligere uttalt at jeg ser på FRP som en samling politiske
svermere, og det holder jeg fast ved.


                                                 -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar