søndag 20. november 2011

Mer bilder

Flere av de som har sett bildene mine tidligere har sagt at de liker
dem, men det er jo ofte sånt som folk sier av høflighet.

Etterat jeg hengte opp de bildene på pub'n har det vært mye opp-
merksomhet rundt dem.

Mens de ble hengt opp solgte jeg ett bilde og fire til ble bestillt.

Idag da jeg var innom pub'n kom en og ville ha fire bilder og
betalte cash for alle fire.

Jeg regner med at det er nyhetens interesse og tror ikke at det vil
bli så mye mer, men det er jo fantastisk hyggelig å få slik respons.

Fem bilder solgt og fire bestillt på to dager er vel ikke så dårlig,
og fremdeles sitter jeg med alle originalene!

Men det morsomste er vel kanskje at etter å ha sett bildene mine
har to kvinner sagt at de gjerne står modell.

Det tar jeg som en tillitserklæring, og at de ser på aktbildene som
seriøse arbeider.


                                              ---

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar