mandag 2. april 2018

Nye bilder....


Det har ikke vært den helt store aktiviteten på malefronten,
noe har det vært.

To av bildene er fra helt tilbake til 2016 tror jeg, men ett er ferdig
nå ganske nylig.

Dette er bilder i litt stilisert form, nærmest litt plakataktig eller
noe sånt, ihvertfall ikke helt naturalistisk.

Det er et par bekjendte damer som jeg har fått fotografert og
brukt fotoene som underlag for å male.

Det første bildet er malt for å ligne vedkommede som ønsker å 
være anonym.



Det andre bildet er av samme dame, men her har jeg bare brukt
fotografiet som et utgangspunkt, uten å forsøke å ligne.



Det siste bildet er av en gammel venn og er litt arrangert for å
lage noe morsomt.



Vel, noen liker og andre liker ikke, sånn vil det alltid være og
for egen del så fikk jeg til det jeg var ute etter og da gir jeg i 
grunnen blaffen i hva andre mener.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar