torsdag 5. januar 2023

Nylig oppstart av blogg som har vært ute av drift....

Jeg har begynt med litt aktivitet på bloggen min igjen etter at den av forskjellige grunner nærmest har vært død i noen år.

Jeg driver med så mye annet også at tiden rett og slett ikke strekker til - forøvrig en drømmesituasjon for en pensjonist, men problemet er at jeg er nysgjerrig på alt og alt skal prøves og jeg skjønner ikke helt at jeg snart er 78 år gammel.

Vel, min sønn og jeg har en gammel bil sammen - d.v.s. det er hans bil, men han har ikke peiling på å skru bil så jeg skrur og har dermed et slags "medeierforhold", men bilen er egentlig hans.

Han føler seg mere hjemme med snekring og trearbeider og det er jo bra så har vi en bred dekning ved evt. problemer og det har vi også fordeler av når det gjelder båt, da jeg bygget en båt helt fra bunnen av for mange år siden, med støping av båten og videre hele innredningen, så når han fikk seg båt så kan faderen være både maskinmann og matros.

Det gjør at jeg også er en slags medeier, selv om det er hans båt.

Poenget er kort og godt at tiden flyr og det er mye som skal gjøres, men for øyeblikket er jeg mest engasjert i veteranbilen som vi har på et verksted som en interessegruppe disponerer.

Ved siden av dette så har jeg også "skrivekløe" og er ivrig fotograf og fotograferer stort sett hver dag og jeg maler også (på lerret) og som nevnt over, jeg er snart 78 år gammel og skal jeg rekke alt jeg har lyst til å gjøre, så må jeg stå på da det begynner å bli dårlig med tid, men foreløbig så holder helsa sånn nogenlunde.

Vel, det var litt info om situasjonen hvorfor det ble et stopp i aktiviteten på bloggen.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar