onsdag 6. oktober 2010

Natur





































Naturen er utømmelig når det gjelder å finne fotomotiver, men jeg
er desverre ikke så glad i å gå tur, bare for å gå tur.
Jeg må ha noe å gjøre f.eks. fotografere.

Før, da jeg var aktiv dykker og undervannsfotograf var jeg mye
ute i skjærgården og fotograferte både over og under vann.

Idag blir det bare over, men jeg fotograferer mye for å kunne bruke
foto som underlag for å male.




             Dette bildet er i utgangspunktet helt skarpt, men jeg syntes
                    det ble mer spennende med denne formen, hvor
                          blomsten i seg selv ikke er det viktige,
                                      men formen og fargene.
                  
                           Noen vil selfølgelig være dypt uenig.





        En vanndråpe underen en gren kan også gi morsomme effekter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar