søndag 10. oktober 2010

Natur

Som sagt tidligere, naturen gir oss et vell av motiver for maling
og fotografering.

Det er bare å se seg rundt, eller se ned!


Denne, hva det nå enn er, satt mitt oppi kronbladene
på en liten blomst



En behøver ikke bevege seg mye hvis man bruker macro-utstyr
på kameraet - da er det bare å lukke opp øynene - eller "øyet"



Biller og krypdyr har aldri interessert meg,
bortsett fra i forb. med fotografering




Naturen kan det der med å konstruere blomster.




Eller fugler for den saks skyld.




Litt natur og litt menneskehånd.

1 kommentar:

  1. Hei Bjarne!
    Her har du lagt inn mange fine motiver å male etter. Nå har jeg lagt deg inn på min leseliste og kan følge dine oppdateringer på min Blogg. (Google FriendConnect)
    Ha en fin helg. hilsen Tor

    SvarSlett