mandag 4. november 2013

Andre blogger...

Ikveld tok jeg en runde til endel andre blogger, via min egen.

Jeg har jo kommentert tidligere overaskelsen over at det stort sett
bare er kvinner som er opptatt av blogg

Det det går mest i, er blomster, interiør, hunder, barn, tekstiler o.s.v.

Jeg har kommet med spørsmålet tidligere, er det dette som svirrer
rundt i en kvinnes hode?

Det er jo noen temaer da, men slik jeg ser det, er ikke alle disse
temaene representert hos én kvinne, men hver av kvinnebloggene
har stort sett bare ett tema.

Jeg stikker vel fingeren i vepsebolet igjen, og det blir vel noen stikk.

Ikke så mange i bloggen, men noen av mine kvinnelige venner følger
gjerne med på hva jeg skriver, og der kommer responsen direkte.

For å være litt seriøs et øyeblikk, jeg er ikke overasket over hva
kvinner er opptatt av, men jeg savner de litt utradisjonelle innleggene,
og jeg savner noe fra "mannfolka".

Jeg satte "mannfolka" i parantes fordi det tydeligvis er femi å blogge.

Kanskje det er derfor den mannlige delen glimrer med sitt fravær -
bloggen er tydeligvis blitt et kvinnedomene.

_____


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar