søndag 17. november 2013

Hvitvasking av frp!

Hørte på radioen i dag tidlig at det foregår en hvitvasking av frp, og da blir
jeg litt tankefull, hvorfor må et politisk parti hvitvaskes?

Da kommer det gamle ordtaket: Ingen røk uten ild inn igjen!

Vi registrerte jo etter valget hvordan verden rundt oss var overasket over
at et ekstremistisk parti havner i en norsk regjering.

Det ødela litt av glansbilde imagen til Norge.

Samtidig ser vi hvordan Erna Solberg og Høyre elegant omgår løftene
fra valgkampen.

Høyre kritiserte AP for at de ikke helt hadde klart å løse barnehaveplass-
problemet som de hadde lovet.

Da er det litt rart å registrere at den sittende regjering reduserer AP økning
i bevilgningene til barnehaveutbygging, og når de blir konfrontert med det
argumenterer de med at det er feil, for de satser på å øke kvaliteten både
på barnehavene og personalet.

Hvordan løser det mangelen på barnehaveplasser???

Jeg er skuffet over Erna Solberg som jeg tidligere oppfattet som en tro-
verdig person, men nå innser jeg at hun bare er politiker.

Jeg har i et tidligere innlegg i bloggen gitt uttrykk for skuffelse i forbindelse
med at E.S. tok frp med i regjeringen, på tross av at Høyre tidligere har
gitt tydelig uttrykk for at det ikke er aktuelt å ha et regjeringssamarbeid
med frp.

I det øyeblikket hun ser muligheten til en regjeringsposisjon med seg selv
som statsminister, forsvinner prinsippene.

Det er forøvrig godt å se at det er noen som kaller en spade for en spade,
jeg sikter da til Marie Simonsen (politisk redaktør i Dagbladet) 18. 09.13
under tittelen Farget hvitvasking.

Etter å ha vært Høyre-tilhenger i mange år, ser jeg meg nå om etter et
mer troverdig parti, så det blir vel til at jeg for fremtiden blir AP-tilhenger.

AP har ikke klart alt de har lovet, men jeg har ihvertfall et inntrykk av at de
har forsøkt, men når det gjelder Høyre så opplever man at de rett og slett
lyver i enkelte saker.

Jeg føler at et av Nils-Fredrik Nilsens "Tristesser" passer bra!!!

Det er aldri for tidlig å angre!

Verden vil bedras!!!


_____




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar