fredag 20. september 2013

Clas Ohlson - seriøs butikk???

For en tid siden var jeg innom Clas Ohlson og kjøpte en halogenlampe
som skulle brukes i forbindelse med fotografering.

Stor var overaskelsen da esken ble åpnet, og det viste seg at det ikk var
ledning eller støpsel med i esken.

Lampen ble solgt uten nevnte deler, uten at det var noen form for informa-
sjon om at disse delene manglet.



Ingen info om at ledning og støpsel mangler.


En føler seg litt dum i det øyeblikket man åpner esken for å rigge opp for
fotograferingen.

Det var bare å rase avgårde og få tak i støpsel og ledning.

Jeg tok opp dette med Clas Ohlson (i Tønsberg), og lurte på hvorfor det
ikke var noen form for informasjon om at det ikke var en komplett lampe,
og vedkommende jeg snakket med svarte at han skulle ta det opp med
ledelsen i forretningen.

Dette er nå noen uker siden, men igår da jeg var innom butikken kunne
jeg ikke la være å gå bort i hylla for å se om det var noe info om at det
ikke fulgte med ledning og støpsel, men nei, det var det ikke.

Dette kaller jeg i aller høyeste grad useriøst, og enhver som kjøper denne
lampen vil få samme overaskelse.

I mine øyne er det regelrett svindel!!!


_____

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar