fredag 13. september 2013

Erna frykter for Norges omdømme

Dette er forsiden på Dagbladets fredagsutgave, og i samme oppslag
står det at hun forsvarer Siv.

Det er da jeg spør meg selv, hvor dum er det lov å bli?

Dette burde hun visst da hun bestemte seg for å samarbeide med frp.

Det er ikke noe nytt at frp blir sett på som et høyrepopulistisk og et
høyreekstremistisk parti.

Dette kom fram allerede i de første dagene etter Utøya, da det ble
kjendt at Breivik ganske lenge hadde vært medlem av frp.

I et tidligere innlegg skrev jeg: "i nødens stund spiser fanden fluer",
og at det virker som at Erna svelger fluer på harde livet, p.g.a. frp,
og planlagt samarbeid med Venstre.

Idag virker det for meg som at det ikke ikke bare er fluer, som svelges,
men også kameler.

Hun skal også ha uttalt at hun vil informere utenlandske kritikere av frp
at de har misforstått frp og Siv Jensen, og at frp ikke er et høyre popul-
istisk parti.

Hva med å starte den opplysningskampanjen for egne landsmenn, for
det er ganske så mange nordmenn som også har denne oppfatningen
av frp, og som har fått Siv Jensen fullstendig "i vranga".

Jeg tror Høyre og Erna Solberg skal få slite mye med samarbeidet med
frp og Siv Jensen, og at det vil svekke både Norges og Høyres om-
dømme, er jeg ikke i tvil om.

_____

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar