mandag 30. september 2013

Blå Regjering med frp - kondulerer Norge...

Det ser ut til at det kun blir Høyre og frp i den nye regjeringen.

Jeg hadde ønsket en ren H-regjering da jeg overhodet ikke har
noen tillit til frp, med all intern krangel opp igjennom årene og
sex-skandaler, og i senere tid påstand om voldtekter.

Hatten av for Krf- og venstre, de har vist seg rakryggede, og
står på sine prinsipper ved å ikke gå inn i en regjering med
frp.

Erna Solberg derimot har vist seg som den værhanen jeg har
vist til i tidligere innlegg.

Høyre har tidligere ikke villet ha et samarbeid med frp, men nå
gjelder det "To be, or not to be" for en regjeringsposisjon.

Da føyer man seg etter hvor vinden blåser fra og begynner å
svelge kameler, og jeg har mistet min tiltro til Erna Solberg og
Høyre.

Tilbake til frp, jeg kan ikke med min beste vilje å se at dette
partiet bør representere Norge.

Jeg har tidligere gitt uttrykk for hva jeg mener  om frp's poli-
tikk, og for meg så henger den ikke på greip.

Det verste skrekk-senariet ville vært en ren frp-regjering, med
deres uttalelser om hva de ville gjøre hvis de kom til makten.

Skulle de klare å gjennomføre alt de har lovet, ville det ikke ha
hjulpet med oljeinntektene, og partiet lever etter min mening
bare på løftene, og er kun et populistisk parti basert på disse.

Heldigvis vil de i stor grad vil bli styrt av et høyreflertall, men
det kommer til å bli mye internt bråk innen det "regjeringssam-
arbeidet".

Jeg overbevist om en ting, det blir vanskelig for Erna Solberg
å holde diskusjonene på et saklig og rolig nivå.

For meg er Siv Jensen bare en person med mye skrik og lite
ull, og som klager på alle som er "slemme"  mot frp.

Deres nedgang i valget er klar tale, folket begynner å våkne,
men det er desverre noen som har sovet godt og våkner for
sent!!!

Kondolerer Norge!


______

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar