torsdag 26. september 2013

frp og regjeringssamarbeid!

Det er med stor fornøyelse jeg leser at Krf. kvier seg for å gå inn i en
regjering med frp.

Det skal virkelig bli morsomt å se hvordan Erna Solberg løser problemet,
med en evt. regjeringspartner med så mye støy rundt seg.

Jeg regner med at hun er den værhanen hun har vist seg som inntil  nå,
og svelger de kamelene som må til for å komme i mål.

Selv om frp har klart å få 20 % av velgerne, viser det seg at oppegående
politikere ikke ønsker dem i en regjering.

20 % er mange mennesker, men faktum er at 80 % av Norges befolkning
ønsker dem ikke.

Jeg er i utgangspunktet Høyre-tilhenger, men ikke for enhver pris, og frp
er et parti som for meg er både "pest og kolera"!

Jeg tror Norge må forberede seg på vesentlige endringer i hverdagen
hvis Høyre og frp danner en to-parti regjering.

Dette er det verste som kan skje for den delen av befolkningen som ikke
er velsignet med god økonomi, og som er avhengig av hjelp fra det offent-
lige for å klare hverdagen.

_____

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar